Kao sport, drift pink svoje korene iz Pačira, zajedno sa jednim vozačem koji je bio zaslužan za propagiranje i popularizaciju ove specifične tehnike vožnje, čija je karakteristika “veštom vožnjom” izvući što više novca iz budžeta ili raznih fondacija. Njegovo ime je Zoltan Sombati, poznati pačirski magistar poljoprivrede i “vozač” “koji je takođe postao popularan zbog svojih drift tehnika, uzimanja , po raznim osnovama,medija za tudje pare, kupovini ružičaste banje, po kojoj je ružičasti drift dobio ime. U njegovo vreme, takmičili su se mnogi ali je ostao neprikosnoveni šampion koji je vozio za “boks” Saveza vojvodjanskih Madjara. Sombati je bio poznat po svojoj izuzetnoj veštini da driftuje sve vreme kroz kompletan ugao (unutrašnje krivine), skupljajući novac , održavajući svoju brzinu konstantnom dok ne izadje iz nje i dok se gepek ne napuni tudjeg novca, sve vreme mašući partiskom zastavicom, da koja novčanica ne ostane van lokalne torbe. Ova veština mu je donela nekoliko prvenstava. Bio je “vozač” “opštinskog rukovodstva, direktor komunalnog a nosio je i dres pokrajinskog, političkog”momka” od ugleda. Osvojio je u društvu, sa nekim sada aktuelnim prijateljima, “sve pare ovog sveta”, poput magneta za krupne novčanice. Pre nego je postao nepoželjan, osvojio je danas poznatiih , veliki broj fanova koji su uz veliku pažnju nastavili “delo” po receptu učitelja, koji su u driftu gume doveli da se se dime do pucanja, ali od novca nisu odustajali. Neka gume, dime, neka prašte važno je da pare šljašte.
NOVA DISCIPLINA AUTO SKUPA U BAČKOJ TOPOLI, “PAČIRSKI, RUŽIČASTI DRIFT”. GLAVNA NAGRADA KOLIKO MU DAJU PRIJATELJI IZ PARTISKOG TIMA,PO MOGUĆNOST ČISTA LOVA , BEZ OPTEREĆENJA
Od skromnih početaka u PAČIR, selu izlazećeg sunca, do fenomena, “ništa ne uložiti” a kupovati šta ti na pamet padne koji je i danas danas živi model je postao popularan sport koji prate , zahvaljujući nama, hiljade obožavaoca kojima je veliko zadovoljstvo da gledaju na delu “vrsne vozače” kao i njihova specijano pripremljena vozila kako briljiraju, na “nebu” bačkotopolske politike.
Najvažnije stvari u takmičenju su linija kretanja, ugao kretanja, brzina kretanja, kao i “show faktor”. Za neupućene, “linija kretanja” je unapred određena od strane lokalne politike, pre takmičenja i na osnovu nje se određuje broj poena u zavisnosti od toga da li je drifter zauzeo pravilan politički pravac . “Ugao kretanja” je ugao automobila pod kojim se on nalazi tokom drifta. “Brzina kretanja” je brzina kojom automobil skreće, kojom prolazi kroz skretanje,uspeva u krivinama da pokupi novac, mahom poreskih obveznika i brzina kojom gasakuplja i plasira za lične potrebe svoje i klubske.
. Nepotrebno je reći da kao i na svakom takmičenju sa snažnim automobilima, što auto brže prođe krivinu i što više novca pokupi “show faktor” je veći, a sudije i publika bivaju impresioniraniji. Ovaj faktor je u suštini najvažniji deo driftovanja. Na ovo između ostalog utiče količina dima spaljenih guma, kako se automobil kreće po stazi na najriskantnije načine i kako publika reaguje na vozačev performans.
Publika po pravilu, čuti, trpi, poneko i aplaudira ali svak je u svojoj stisci, samo se baškare povlašćeni. Reći precizno gde je sve počelo je analogno traženju igle u plastu sena, pogotovo kada se uzme u obzir da sama “tehnika driftovanja para” koja potiče još mnogo godina pre. Za razliku od ostalih oblika nadmetanja u driftu nije preterano bitno ko će prvi doći do cilja, koliko je važno čije će gume da se dime najviše, ko će biti precizniji, brži u krivini i či će gepek biti puniji tudjeg novca.