Zajedno sa ministrom poljoprivrede Republike Srbije Draganom Glamočićem i predsednikom skupštine Vojvodine Balint Juhasom, obišli smo modernizovanu fabriku za preradu živine kompanije Superior Foods d.o.o., koja predstavlja jedno od značajnih ulaganja mađarske grupacije Hodler. Zahvaljujući investiciji vrednoj više od 7 miliona evra, kapacitet klanice se udvostručio – sada je u mogućnosti da godišnje preradi 15 miliona jedinki živine- objasnio je predsednik SVM, Balint Pastor
Prilikom obilaska pogona moglo se čuti mnogo podataka, vrednih hvale. Zahvaljujući investiciji vrednoj više od 7 miliona evra, kapacitet klanice, Superior Foods d.o.o. se udvostručio – sada je u mogućnosti da godišnje preradi 15 miliona jedinki živine – dok su istovremeno uvedeni energetski efikasan rashladni sistem, nova tehnologija i moderan hladnjačarski pogon. Kompanija trenutno zapošljava 260 radnika, a nakon proširenja taj broj mogao bi dostići 300 zaposlenih.
Danas je Superior Foods preduzeće koje posluje po evropskim standardima, jačajući ne samo prehrambenu industriju Srbije, već i konkurentnost celog regiona. Ova investicija jasno pokazuje da, kada se strateško partnerstvo, stručno znanje i dugoročno planiranje udruže, poljoprivreda ne samo da može sustići razvijenije sisteme, već može biti i primer drugima u regionu.

“Dan smo nastavili u Martonošu zajedno sa ministrom poljoprivrede Republike Srbije, Draganom Glamočićem. Zajedno smo obišli fabriku Telek Paprika d.o.o. – porodično preduzeće koje je tokom tri decenije izraslo u jednog od najznačajnijih prerađivača začina i sušenog povrća u regionu, pa i na evropskom tržištu.”- istakao je Pastor

Telek Paprika d.o.o. – porodično preduzeće koje je tokom tri decenije izraslo u jednog od najznačajnijih prerađivača začina i sušenog povrća u regionu, pa i na evropskom tržištu. Kompanija zapošljava 176 radnika, čime obezbeđuje egzistenciju za 150 porodica, a sarađuje sa više od 100 lokalnih proizvođača. Godišnje prerađuje 40–45 hiljada tona sirovina, dok 90% svojih proizvoda izvoze – partnerima kao što su „Nestlé”, „Unilever”, „Kotányi” i „Podravka”.
Jožef Telek ne razvija samo svoje preduzeće, već i svoju zajednicu: Telek Paprika je mesto gde se tradicija i inovacija susreću – gde „zelene investicije”, poput solarne elektrane, sistema za povraćaj toplote i korišćenja geotermalne energije, grade budućnost. Istovremeno, razvijaju i Martonoš, pokazujući da je podrška zajedničkim ciljevima istinska misija i lična obaveza porodice Telek.