PEPCO OTVARA U ČETVRTAK

PEPCO će prve kupce dočekati već 5. decembra, u 9 časova, na adresi Glavna 65.Maloprodajni lanac odevnih predmeta i opreme za kuću PEPCO spreman za predstavljanje Bačkotopolčanima. Niske cene su ključna snaga Pepco trgovina kako ističe većina njihovih kupaca (65%), dok je indeks zadovoljstva kupaca visokih 88% što se ogleda u brojnim nagradama industrije čije nagrade Pepco redovito osvaja.

Brend je nastao 2004. godine u Poljskoj i od tada privlači veliko interesovanje kupaca i širi svoje poslovanje u centralnoj i istočnoj Evropi zbog svojih pristupačnih cena.

Srbija je trinaesta zemlja u kojoj kompanija PEPCO nudi svoje proizvode. Prodavnice ovog trgovinskog lanca već postoje u Bugarskoj, Češkoj Republici, Hrvatskoj, Estoniji, Letoniji, Litvaniji, Mađarskoj, Poljskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Rumuniji i Italiji gde su prve prodavnice otvorene u septembru.

Vizija o stvaranju najvećeg i najpovoljnijeg brenda i lidera u regionu potvrđuje se svakodnevnim otvaranjima prodavnica. Da su planovi za daljnje širenje ambiciozni pokazuje i činjenica da Pepco ulazi i u Bačku Topolu

gde sva istraživanja ukazuju na veliki interes i popularnost brenda koji se s nestrpljenjem očekuje.

 Niske cene su ključna snaga Pepco trgovina kako ističe većina njihovih kupaca (65%), dok je indeks zadovoljstva kupaca visokih 88% što se ogleda u brojnim nagradama industrije čije nagrade Pepco redovno osvaja.