Izvođač, investitor radova, DG Company doo iz Subotice, na parceli površine 3.550 kvadratnih metara, gradiće tržni centar površine 1.588,46 kvadratna metra sa 16 parking mesta. U objetku će biti tri prodavnice. Prodavnica prehrambenih proizvoda, odeće i apoteka.
NekadašnjI industrijskI grad u kome je svojevremeno u privredi radilo 13.500 radnika polako postaje šoping zona sa tržnim centrima. Trka traje , dok se očekuje Lidl, na Glavnoj ulici Bačke Topole priprema se mali trgovinski centar koji će obuhvatiti prodavnicu prehranbenih proizvoda, odeće i neizbežna apoteka. Do kraja leta Bačka Topola bi trebala da dobije novi trgovački centar, kažu dobro obavešteni izvori. U toku je rušenja starog objekta na parceli u Glavnoj ulici, pa je za očekivati da skoro otpočne i gradnjai novog objekta.
”Bačka Topola ima dosta potencijala i mogli bi da dođu mnogi poznati zakupci, ali pre toga treba odraditi sve da bi se dobila validna dokumentacija. Ovo je privlačna destinacija i mislim da postoji praznina na tržištu šoping centara. Ekonomska kriza je i nas pogodila, ali nećemo odustati od planova za Bačku Topolu. Gledano dugoročno, mislim da ćemo biti uspješni jer imamo mogućnosti i iskustva da se izborimo da svim izazovima u poslovanju”– odlučni su budući trgovci.
Iako u javnosti vlada mišljenje da u Bačkoj Topoli postoji isuviše tržnih centara, statistika govori drugačije, objašnjavaju trgovci. Naime, prema izveštaju konsultantskih kuća , Bačka Topola, veoma zaostaje u ovom sektoru u odnosu na ostale gradove sličnog tipa.
Kako se navodi u izvještaju, postoje tek tri velika tržna centra, što je otprilike 60 kvadrata maloprodajnog prostora na 1.000 stanovnika a to je prema standardima jako malo.