Loading

wait a moment

OPOMENE ZA NEPLAĆENO GREJANJEOD 17. FEBRUARA

Preduzeće „TMG Toplota“ iz Batočine koje je preuzelo brigu oko proizvodnje i isporuke toplotne energije za daljinsko grejanje u stambenim zgradama u Bačkoj Topoli, korisnicima koji toplotnu energiju dobijaju iz toplane na mazut, za oko 400 korisnika, račune za januar umanjilo je za 30 odsto od osnovne cene, zbog onih dana kada grejanja zbog nedostatka mazuta nije bilo.
Problema sa radom kotlarnice na mazut bilo nešto duže od nedelju dana, kada su radijatori bili hladni. U „TMG Toplota” se nadaju da je ovo umanjenje računa sa njihove strane dovoljan pokazatelj o tome da imaju dobre namere i da delatnost u Bačkoj Topoli nisu preuzeli „samo da bi zaradili”. Oni su zamolili građane da račune za grejanje plaćaju u AIK banci, gde su prilikom uplate oslobođeni plaćanja bankarske provizije.

– Još jednom apelujemo na građane da svoje račune izmiruju redovno kako ne bismo dovodili u pitanje grejnu sezonu. Naime, naplata računa je svega 50 odsto što je apsolutno nedovoljno za redovno funkcionisanje sistema daljinskog grejanja. Veliki je broj korisnika koji do sada nisu platili nijedan mesečni račun – predočavaju iz „TMG Toplota”.

Firma iz Batočine najavljuje da će nakon 17. februara početi sa slanjem opomena po kojima će građani imati vremena, osam dana po prijema, da izmire svoje obaveze, a da će prema onima koji se ogluše na apele da izmiruju obaveze, biti prinuđeni da pokreću odgovarajuće postupke kod nadležnih organa.

Leave a Reply