BAČKA TOPOLA – KONFOR, BRZINA SIGURNOST- VOZOM U BUDUĆNOST

Nakon testiranja kompletne pruge od Novog Sada do Subotice, planirano je da tokom leta holandska kompanija radi sertifikaciju za standard Evropske unije, a u prvoj polovini septembra radiće se tehnički prijem pruge.Već od 15. septembra počinju redovne probe putovanja, koje bi trebalo da traju tri meseca, u zavisnosti od broja prolaza.

Dužina trase brze pruge od Novog Sada do Subotice je 108 kilometara. Predvidjeno je da se izgradi 12 stanica na pruzi, 13 mostova31 propust, 3 denivelisana ukrštaja, 54 putna prelaza u nivou, 11 podvožnjaka27 nadvožnjaka2 pešačko-biciklistička pothotnika, a najznačajniji arhitektonski objekti su stanične zgrade u Novom Sadu i Subotici. Vrednost radova na ovoj deonici je 1,16 milijardi dolara.

Brza pruga od Beograda do Budimpešte predstavlja najvažniji projekat u inicijativi „Pojas i put“.

U decembru počinju da saobraćaju prvi brzi vozovi na redovnim linijama Beograd–Novi Sad–Subotica, a do Subotice će se, od Prokopa, putovati za sat vremena i 10 minuta.

Izvođač radova je kineski konzorcijum, a pruga će biti elektrificirana i opremljena savremenim signalno-sigurnosnim uređajima. Na čitavoj deonici brze pruge Beograd – Novi Sad – Subotica – Kelebija neće biti putnih prelaza.

sim radova na brzoj pruzi od Novog Sada do Subotice, koji su naznačajniji železnički projekat u Vojvodini, u pokrajini se radi i na drugim železničkim koridorima, gde će biti rekonstruisano ukupno 400 kilometara pruga.

You May Also Like

More From Author